Pioneer TS-WX11A

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Pioneer TS-WX11A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

aklasse 08-11-2014
Geschreven voor: Pioneer TS-WX11A

Omdat mijn autospeakers te weinig bass levert op zoek gegaan naar een subwoofer.Bij een dealer zag ik deze subwoofer staan die zeer makkelijk te instaleren is. Kan zowel onder de stoel of ergens anders b.v kofferbak.
Na alles aangesloten te hebben stond ik versteld van de meerwwarde van het geluid echt super mooie bass die zeer afgesteld kan d.m.v de afstandsbediening echt een topper.

RayTemp 22-07-2012
Geschreven voor: Pioneer TS-WX11A

Begrijp niet dat mensen heb goed vinden klinken, met loudness aan wordt het een wollige bende. Zonder loudnes hoor je hem bijna niet. Zels al zet je de bijgelverde volume op max. Tegen valler, had gewoon de pioneer ts-wx77a moeten kopen

prv74 02-05-2012
Geschreven voor: Pioneer TS-WX11A

Dit apparaat heeft eigenlijk alleen maar voordelen.

- Gunstige prijs
- Heel goed geluid (voor zo'n klein kastje)
- Regelbare geluidsweergave
- Makkelijk te installeren
- Past onder de stoel, ook van een klein japannertje
- Degelijk gebouwd

roundlet 07-12-2010
Geschreven voor: Pioneer TS-WX11A

ik heb altijd een subwoofer gehad van infinti a 30 cm (400 watt rms) maar was het formaat meer dan zat.
dus had hem al een tijd geleden verkocht en deed het met een compo set van kicker.
was daar wel erg blij mee maar miste gewoon de bas. Ondanks het zeerkleine formaat. levert hij zeer goed geluid(als ik het vergelijk met die infiniti.
het is meer dan een aanrader. geen geklooi met dikke draden, kon hem rechtstreeks op mijn auto radio aansluiten(ook een pioneer) ook de voedig.
de ab is erg handig om het even snel bij te stellen. het plaatsen is per auto verschillend, wilde hem onder mijn stoel maar paste niet omdat er al bakken zitten . dus heb hem in mijn kofferbak geplaatst. ondanks zijn formaat ruimte te kort? nou dan kan je hem zo verwijderen!
de bas is diep ,kan zeer hard maar zoals ik hem heb , speelt hij rustig mee. ik luister, rock,pop, top40 , hardstyle,rap,hiphop etcetc. en hij pakt alles goed op!

vwer 23-05-2009
Geschreven voor: Pioneer TS-WX11A

vandaag de sub geplaatst in combi met deh-7000ub,het resultaat is verbluffend,heb de kleine onder de voorstoel geplaatst was voor mij beter dan in de koffer,wat een strakke bas komt uit dat ding,echt een aanrader!!!aansluiten was plug & play,simpel dus!!

Moker 17-05-2009
Geschreven voor: Pioneer TS-WX11A

Als je meer bas wil in je wagen, maar er geen ruimte voor wil opofferen, stop dan maar met zoeken.
Dit is dé ideale subwoofer!
Een volle, strakke bas, een degelijk design en aantrekkelijk geprijsd.
Zelf heb ik de sub in de kofferbak tegen de wielkast gemonteerd, maar hij past ook makkelijk onder de voorstoel. Ik begrijp nog steeds niet dat zo'n klein kastje zo'n enorm vol geluid kan geven...

Ik kan niet anders dan voor dit product de volle 10 punten geven!